magazin produse naturiste revista
Utilizator neinregistrat - Login
Daca doriti sa ramaneti gravide, mancati peste
RSS

Daca doriti sa ramaneti gravide, mancati peste

Femeile care doresc să rămână însărcinate au mai multe şanse să-şi atingă scopul dacă au o alimentaţie mediteraneană.
Beneficiile regimului mediteranean sunt arătate într-un studiu publicat în noiembrie şi menţionat de 20minutes.ch, informează AGERPRES. Pe lângă faptul că este sănătos, regimul mediteranean le ajută pe femei să rămână însărcinate, potrivit unor cercetători spanioli. Într-un studiu realizat pe 500 de femei şi publicat în noiembrie în revista 'Fertility and Sterility', s-a demonstrat că femeile a căror alimentaţie este bogată în fructe, legume, peşte, cereale şi făinuri complete sunt mai fertile. Din cele 500 de femei, numai 17% din cele care ţineau riguros dieta mediteraneană au spus că au avut dificultăţi în a rămâne însărcinate.
Sursa: Realitaea.net

Publicata la data de 29.11.2011

Comentarii

Nu exista comentarii la aceasta stire.

Adauga comentariu

Pentru a comenta trebuie sa fii logat!