Ajutor - intrebari si raspunsuri

Remediu.ro - proprietatea BIONATIV SRL - este magazinul care va ofera cea mai bogata gama de produse si remedii naturiste caracterizate de cea mai fina calitate, in acord cu serviciile impecabile dedicate permanent clientilor nostri. In spatele magazinului online lucreaza o echipa profesionista, motivata sa va puna la dispozitie cele mai noi si recomandate produse din domeniul sanatatii. Tot ceea ce realizam prin intermediul acestui magazin se bazeaza pe calitate si pe grija fata de ceea ce ne daruieste natura.
Aveti la indemana 3 posibilitati. Cautarea in functie de afectiune: pe pagina site-ului va aparea bara cu cele mai frecvente afectiuni, dati click si vi se vor afisa produsele recomandate.















A doua posiblitate este cautarea in functie de categoria de produs, avand la dispozitie bara laterala din stanga, numita "Alege categoria".















A treia posibilitate: in caseta de cautare situata in dreapta-sus a fiecarei pagini, unde apare textul "scrie aici ce cauti...", tastati un cuvant-cheie specific produsului dorit, apoi apasati Enter sau click pe butonul situat in dreapta casutei.
Unul dintre motive poate fi ca nu dispunem de produs in baza de date. Totusi, este posibil ca dumneavoastra sa fi tastat gresit un cuvant sau cuvantul-cheie nu se regaseste in descrierea produsului - incercati o noua cautare.
Daca aveti deja cont de utilizator remediu.ro, dati click pe linkul "client existent" si autentificati-va completand cu adresa de email si parola cu care v-ati creat contul, apoi cautati produsul dorit. Cand gasiti produsul, adaugati-l in cos si repetati pasii pentru fiecare produs in parte, selectand si cantitatea. Veti fi redirectionat catre cosul de cumparaturi, unde aveti lista de produse dorite si numarul lor. Puteti modifica si aici cantitatea. Pentru a efectua comanda, apasati butonul "Trimite comanda". Daca nu detineti un cont de utilizator, puteti sa va creati unul, dureaza foarte putin. Daca nu doriti un cont, accesati butonul de "Comanda rapida".
Odata ce ati trimis comanda, veti fi contactat (telefonic, email sau SMS) de catre unul dintre operatorii nostri in cel mai scurt timp, in maxim 24 de ore, de luni pana vineri in intervalul 09.00-18.00. In timpul week-endului si al sarbatorilor legale, veti fi contactat in prima zi lucratoare care urmeaza.
Daca doriti sa anulati o comanda, va rugam sa ne contactati imediat prin telefon, email sau sa mentionati acest lucru la confirmarea comenzii, cand veti fi sunat de unul dintre operatorii nostri.
Da, exista. Valoarea minima pentru o comanda este de 30 lei pentru Romania si 150 euro in afara tarii.
Da. Dati click pe "client nou" in cazul in care nu aveti cont si va inregistrati cu o adresa de email si o parola, cu care va veti autentifica pe viitor. Dupa inregistrare, veti primi un email de confirmare si veti putea intra in contul proaspat creat. La "Adrese de livrare", puteti scrie mai multe adrese la care doriti sa ajunga coletul. Pentru facturarea pe firma, aveti optiunea speciala "Factura pe firma" in dreapta paginii, in meniul de cont.
Depinde de adresa si de modalitatea de livrare. Daca sunteti in Bucuresti, veti primi coletul prin serviciile de curierat rapid, media fiind de 24 de ore; pentru localitatile din tara, puteti alege livrarea prin Posta Romana care dureaza 3-5 zile lucratoare sau prin serviciile de curierat rapid care ajung in 24 de ore de la ridicarea comenzii de la sediul nostru. Cat despre livrarea in afara tarii, durata variaza in functie de greutatea coletului si de tara de detinatie.
In functie de adresa de livrare, aveti la dispozitie mai multe optiuni: Bookurier (Bucuresti), Cargus, Posta Romana sau GLS. Daca sunteti in Bucuresti, puteti primi comanda direct la unul din punctele noastre de lucru (pentru detalii legate de punctele noastre de lucru, accesati pagina de Contact). Costul transportului pe teritoriul tarii variaza in functie de modalitatea de livrare, de la 5 la 15 lei. Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 200 de lei prin Posta Romana sau prin Bookurier. Pentru coletele trimise in strainatate, pretul transportului se calculeaza in functie de greutatea coletului.







Mai multe detalii legate de fiecare modalitate de transport si livrare gasiti in pagina Transport&Livrare.
Daca nu ati primit avizul postal in maxim 5 zile lucratoare, va recomandam sa mergeti la cel mai apropiat Oficiu Postal si sa verificati daca a ajuns coletul. In cazul in care nu a ajuns, puteti sa ne contactati cat mai curand. In cazul in care ati ales serviciile de curierat rapid si comanda intarzie, va rugam sa le contactati pe acestea pentru a va lamuri. Un alt motiv il pot constitui conditiile nefavorabile ale vremii.

In cazul in care intampinati probleme in continuare, va sfatuim sa sunati la unul dintre numerele de telefon din pagina de Contact.
Exista mai multe motive in acest caz. Daca ati trimis comanda in week-end - cand nu se confirma comenzile, veti fi sunat cu siguranta luni. In cazul in care nu ati primit mail de confirmare dupa ce ati plasat comanda, inseamna ca nu s-a generat acea comanda si trebuie sa reluati pasii pentru una noua. Un alt motiv pentru faptul ca nu v-a sunat unul dintre operatorii nostri ar fi acela ca numarul dumneavoastra de telefon a fost scris gresit la datele de contact. Pentru orice nelamurire sau problema, nu ezitati sa ne contactati si veti primi comanda cat mai curand.
Da, remediu.ro va ofera un nou avantaj pentru a va facilita accesul la produsele noastre intr-un mod cat mai simplu, usor si rapid. Odata cu noua interfata a magazinului online, va oferim si optiunea de a completa mai multe adrese pentru livrare. La fel, in cazul in care vreti sa faceti un cadou cuiva, de exemplu, nu-i nicio problema, treceti adresa dorita si noi va vom livra produsele acolo.
Da. Dupa ce ati trimis comanda, veti fi sunat o data pentru confirmarea comenzii si inca o data pentru a stabili detaliile livrarii. Cand operatorii nostri va contacteaza, mentionati data la care doriti sa va ajunga coletul si totul va decurge exact cum doriti.
Va vom tine la curent si vom trimite comanda de indata ce produsul intra in stoc.
Pentru ca va oferim servicii de calitate, produse la cele mai bune preturi, pentru ca va garantam cele mai bune avantaje de pe piata si pentru ca ne rasplatim clientii fideli.



Clientul este prioritatea noastra, de aceea avem o interfata a magazinului care sa va faciliteze accesul la produsele sau informatiile cautate. Aveti la dispozitie filtre de cautare in functie de afectiunea vizata sau de categoria de produs, cat si recomandari ale specialistilor. Site-ul nostru va ofera si o sectiune de oferte ale saptamanii pe care nu le puteti trece cu vederea. In al doilea rand, va asiguram returnarea banilor in 30 de zile, ceea ce reprezinta un alt avantaj al statutului de client remediu.ro



Creati-va cont pe site-ul nostru si veti putea nota produsele printr-un sistem de apreciere (stelute). Veti putea intelege mai bine valoarea produselor si ne veti ajuta si pe noi sa ne mentinem la standarde inalte de performanta. In plus, puteti sa va exprimati opinia sub forma de comentarii, pentru a impartasi rezultatele sau impresiile asupra unui produs. Un alt avantaj pentru crearea unui cont este faptul ca primiti puncte bonus pentru fiecare produs comandat, cu care puteti achizitiona diverse produse prezente intr-o pagina speciala pe site.



Pentru a afla toate avantajele pe care vi le ofera remediu.ro, va rugam sa vizitati pagina "Ce este nou".
Foarte simplu. Intrati pe pagina remediu.ro unde va intampina mesajul: "Bun venit, utilizator". Dati click pe client nou, dupa care completati formularul cu datele dumneavoastra si apsati butonul Continua. Pasul urmator este completarea adresei de livrare. Veti primi emailul de confirmare, impreuna cu datele de autentificare. Astfel, in cateva minute, contul este realizat.
Verificati cu atentie daca ati tastat corect adresa de email si parola si incercati din nou sau verificati-va emailul de confirmare primit de la remediu.ro. Daca intampinati probleme in continuare, contactati-ne la [email protected]
Newsletterul Remediu.ro este o metoda usoara si placuta de a primi cele mai relevante informatii legate de sanatate, stiri medicale, lista cu produsele nou aparute in magazinul virtual, care v-ar putea starni interesul, cat si ofertele saptamanii, promotii si concursuri pentru clientii nostri. Astfel, ramaneti la curent cu tot ceea ce va intereseaza legat de sanatate.
Da, abonarea la newsletter este optionala, va puteti dezabona oricand in mod automat, citind detaliile din subsolul mesajului primit in newsletterul Remediu.ro. Totusi, ne dorim sa ramaneti informati si multumiti de serviciile noastre si sa nu selectati dezabonarea.
Ne puteti contacta oricand la unul din numerele de telefon de pe pagina de contact sau pe email. Toate informatiile va stau la dispozitie la pagina de Contact.
In acest caz, nu ezitati sa ne scrieti pe [email protected] sau sa ne sunati la unul dintre numerele de telefon afisate in pagina de Contact.